Ziemassvētki uz ekrāna

Kamēr dabas māte mūs ar īstu un sniega pilnu ziemu nelutina varu padalīties ar kādu mazu programmiņu, par kuru mani informēja mans krievu valodā lasošais draugs Pēteris. Tātad, ja gribat vismaz virtuālu sniegu, jums jāuzstāda xsnow pakotne. Pēc tam spiediet Alt+F2 un tajā lodziņā ierakstiet "xsnow".

Tas arī viss. Priecīgus svētkus un laimīgu jauno 2008. gadu ;)

Komentāri

Post teica…
Dude, you're sick.
njā... Bezdarbība iedzen īpatnējās nodarbēs...

Jāaizbrauc būs brīvdienās ar draugiem uz ārzemēm :)
Anonīms teica…
Labs, man patika, lai gan Ubuntu žurnālā rakstija par vienu ziemassvētku tēmu GNOME'i tomēr viņa ne visai izskatijās patīkama, un citas atrast nesanāca, tad vismaz kāds noskaņojums :)
Anonīms teica…
es ar ap to laiku meklēju kautko līdzigu. xsnow uz mana compiz desktopa kautko gļukoja.. tā nu paķēru beryl snow pluginu: http://www.youtube.com/watch?v=re6rOhwMS94

Populāras ziņas