Kā apturēt ekrānsaudzētāju, kad tas traucē?

Šodien esmu atrisinājis pēdējo lietu, kas man traucēja pilnībā baudīt Linux burvību. Proti līdz šim skatoties video ar jauko Miro interneta TV un kādu laiku neko neklabinot pie klaviatūras ekrānsaudzētājs godīgi ķērās pie sava darba. Traucējoša un apnicīga parādība, kura esot novērsta tagadējās Miro versijās, bet tikai "esot". Nācās meklēt risinājumu un viens tads arī atradās. Lai arī autors iesak izmantot pirmo skriptu, es izvēlējos otro, jo tas nenoslogo procesoru visu laiku pārbaudot vai Miro process strādā.

Visa šī rezultātā esmu iemācījies arī jaunu komandu:
gnome-screensaver-command -p
Šī komanda dada "poke" jeb piebiksta gnome ekrānsaudzētāju itkā simulējot lietotāja darbību ar pel iva iklaviatūru. Citas ekransaudzētāju gudrības slēpjas zem komandas man gnome-screensaver-command. Kas zina, varbūt kādreiz noder :)

Komentāri

Populāras ziņas