Es arī...

Tā nu es arī pievienojos blogeru pulkam...

Jau sen gribēju to izdarīt, bet vienmēr kaut kā bija nedaudz slinkums. Taču līdz ar Ubuntu planētas parādīšanos manī ir radusies papildus motivācija radīt kā tagad to latviski sauc, savu emuāru. Viens no šīs prātojumu un atklāsmju krātuves galvenajiem mērķiem būs padalīties ar dažādām Linuxiskām atklāsmēm, taču es neizslēdzu arī filosofiskas pārdomas par dzīves jēgu vai ko tādu.

Tad nu ilgak nevilkšu garumā un ar šo uzskatīsim, ka mana emuārošanas ēra ir sākusies.. Yipii :)

Komentāri

Anonīms teica…
gratulaacijas :)
Anita teica…
"Sveika mana miiljaa dienasgraamatinja :) kaa redzi esmu ienaacis draugu megaportaalaa un rakstu kaadu rindinju tevii... shodien man bija laba diena, tikai kaut kaads onkulis uz mani slikti paskatiijaas..."
:D
ilze teica…
pilnīgi piekrītu pēdējam komentāram un tūlīt izdzēsīšu savu profilu no šejienes

Populāras ziņas