Healing brush GIMPā

Šodien man savajadzējās "salabot" savus izspūrušos matus vienā bildē. It kā uzdevums nav nekāds sarežģītais - ņemam Photoshop un ar Healing Brush veikli novēršam visus defektus. Tiem, kas kaut reizi ir izmantojuši Photoshop būs skaidrs, kāpēc Healing Brush ir labāks par parasto Clone Stamp, bet pārējiem es pastāstīšu, ka Healing Brush "maģiski" sapludina klonējamo jeb labojamo apgabalu ar apkārtējo attēlu, tādējādi noslēpjot labojuma robežas.

Bet atgriežoties pie izspūrušo matu labošanas, ar nožēlu jāatzīst, ka Linuxā neviena reāli lietojama Photoshop versija neiet, tāpēc man nācās iztikt ar GIMP. Manas plastiskās ķirurģijas sākums nebija diesko spožs, jo parastais Clone Stamp taisa asas malas un par labojuma robežu slēpšanu ir jādomā pašam, bet tad pār mani nāca apskaidrība un es klasiskajam Clone Stamp izvelējos "Fuzzy" otiņu. Ziniet šāds risinājums izspūrušu matu noslēpšanai izrādījās ellīgi labs.

Šī eksperimenta rezultāts: skatāms te.

Komentāri

Anonīms teica…
Visu cieņu, izskatās iespaidīgi!
Aigars Mahinovs teica…
Heh, es to pašu savai pases bildei aptuveni gadu atpakaļ darīju :D

Populāras ziņas